Természetes anyagokból, természetes hatású vegán natúrkozmetikum, szolíd porcelános, világos rózsaszínben, amely a világos és a sötétebb tónusú bőrön is jól mutat.
Kis helyen is elfér ez a diszkrét pirosító, így mindig a táskádban lehet!
Aktív összetevők:
• Növényi eredetű szkvalán
• Sárgabarackmagolaj
• Kukoricakeményítő
Használata:
Kerek és ovális arcformára: A kerek arcnak nincsenek kiugró szögletei, ezért a cél inkább az arc nyújtása és formálása. Ahhoz, hogy az arccsontot kiemeljük, használjuk a Rosé árnyalatú pirosítót úgy, hogy egy 3-as számot rajzolunk az arcunkra, a halántéktól kezdve, az arcsonton behúzva az ecsetet, majd az állkapocsnál behajlítva újra az ívet. A 3-as forma megrajzolását ebben a videóban, a jelölt időpontnál (0:45) láthatjuk.
Szögletes arcforma és erős csontozat esetén: Ahhoz, hogy nyújtsuk a szögletes arcot és lágyítsuk az éleket, használjuk a Rosé árnyalatú pirosítót körkörös mozdulatokkal. Bátran hangsúlyozzuk az arccsontot az ecsetet vízszintesen mozgatva, a fültől kezdve, az arc kiugró részei felé mozgatva.
Tipp: mosolyodjunk el a tükör előtt, hogy így megjelenjenek a mosolykor előugró pontok, amiken szintén lágyíthatunk pár ecsetvonással.
A videón 3:03-nál látható az arccsontok kiemelése a pirosítóval.
A videón 3:08-tól láthatjuk a pirosító használatát egy kreolabb bőrön. A hideg tónusú pirosító használata ennél a modellnél segíti a hangsúlyt a szemekre terelni.
BoHo Dekorkozmetikumok - Forradalmian zöld!
Natúr sminkek természetes összetevőkből elérhető áron.
Ásványi pigmentekből, növényi olajokból, és egyéb természetes összetevőkből készülő Cosmébio által minősített bio termékek.
A 2012-ben alapított francia BoHo széles szín- és termékválasztékban kínál professzionális minőségű dekorkozmetikumokat. A természet színei által inspirált, magasan pigmentált, kiváló textúrájú környezetbarát sminkeket és körömlakkokat készítenek.
BoHo márka elkötelezett a szépség, a természet, a társadalmi felelősségvállalás és a megfizethetőség iránt. A cég tagja a 1% a Földért nevű kezdeményezésnek, ami annyit jelent, hogy éves bevételük 1%-ával környezetvédelmi projekteket támogatnak.
A BoHo a legnagyobb francia állatvédelmi szervezet, a One Voice tanúsító címkéje szerint állatkísérleteket nem végez.